vineri, 27 august 2010

Croissant cu gust de rătăcire



Croissant cu gust de rătăcire


Croissant cu aromă de speranţă răsari dintr-un glonţ al regretului de ieri
Apune şi nu-mi lăsa să crească tentacule din sufletul prăfuit
Nu le lăsa să lâncezească, că eu tot le tai şi le diger în tihnă
Gând străin de împlinire fără pic de îngăduinţă îmi sună în ecou
Statui cu rol izbăvitor iar trăncănesc de zor un refren măgulitor
Ele nu cunosc mâna uşoară a timpului,nici mângâierea somnului
Nu ştiu de linie,punct sau cerc, ci doar de materie clădită-n durere
Hâh!Durere..Cui ce-i trebuie dacă viaţa-i un tablou vâscos
Unde toate eu-rile se îndoapă şi mor în tăcere mereu 
Nesătule de tot ce-ar fi vrut vreodată şi încă ar mai vrea
Croissant cu miez neînceput unde toţi colţii şi-i revarsă
Eliberând sunetele crispante să ghideze încă un ticăit pripit
Lasă lumea să hiberneze doar cu apă şi sare,uscând pâinea pentru ulii
Tu şi eu,el şi o ea,voi şi ei, noi cu toţii suntem nişte copii adormiţi

Croissant cu miros de copilărie lasă-mi măcar o zi fără pete...

MIIKE SNOW - Black & Blue from vincent haycock on Vimeo.

2 comentarii:

  1. imi place....ai un stil unic si nimeni nu te egaleaza in amestecul pe care il folosesti in poeziile tale: timp-speranta-destin-lume-dragoste.....imi place...:d

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, se simte ca poezia e lumea ta... o lume frumoasa!

    RăspundețiȘtergere