miercuri, 4 august 2010

Daca eu as fi eu si tu ai fi tu


Daca eu as fi eu si tu ai fi tu...

Fosnet de umbre, cantec sarat
Pierdut-am naluca cu ochi negri
Miros de biscuiti in parul meu
Am fugit de gand, dar trupul meu
Suav-suav ca un tei purtat de vant
Mi-a transcris ingemanatul trecut

Te-am purtat pe vise de atatea ori
Ca o perla inclestata in clavicula,
O decusatie intravenala aprinsa
Numai de minte, talcuit nelinistita…

Luntre de barci cu paie pe vasle
Aievea te vad, cu manecile-mi suflecate pe dos
Tandrete de caprior duios si nas voios
Colturile gurii tale, luna rotunjita gustos
Brate cu miros de bronz, porti pentru scumpa iesle
Reintregesc minunea de a te plimba gol 
pe un praf de stele…



Un comentariu:

  1. Când îţi citesc poezia mă simt ca într-un dans contemporan în care alunec pe linii frânte, întrerupte...Sunt prea veche ca sa ma modulez la "O decusatie intravenala aprinsa". Dar in mare poezia a reusit să stearga praful ...colo, la mine.

    RăspundețiȘtergere