luni, 16 august 2010

Melcul histrionic


Melcul histrionic


Spadasini de turcoaz
Adesea se ineaca in ectoderm
Cercuri concentric dactilografiate
Isi stalcesc pasul in cel din urma infinit 
Ca la un film cu colturi in dungi savuroase
Un vis cam de un blond eclectic se stramba
Mintea, nisipuri miscatoare, cadane focoase
Flori ciopartite, brutari albastri, tigri reci,
Demoni cu aripi de lumina, episcopi plesniti,
Bucati de carne tocata in sirop de capsunele
Papusi cu gurile cusute plang mari de absint
Porumbei cu picioare detonate se invart cilindric
In zare se vad lacuste digerand alte lacuste 
Iubirea-I ca un pacat ubicuu recalcitrant si tonal
Fluturi cu chelicere roz incarcate se dueleaza
Cochilii sparte, lupi consumati, poteca gelatinoasa
Ne infasuram in file nearticulate de carte urcand
De ce culoarea e lumina, iar bezna-suicid?
Se topesc la grill mii de fantome stranutate din cer

Melcul histrionic doar sta si le priveste…



2 comentarii:

  1. Am vazut filmul ,,In cautarea Fericiri ,, , cred ca de vre-o 2 sau 3 ori , dar zau ca imi lasa un gust amar pentru ca in realitatea mea nu exista sortii de izbanda , si cu cat inaintez in varsta stau si ma gandesc cu groaza ca pur si simplu nu am fost facuta pentru lumea asta , stiu ca suna a ganduri negre dar asta-i adevarul
    PS: scuze de offtopic dar in momentul de fata doar atat am putut scrie , data viitoare am sa ma straduiesc sa scriu ceva mai pozitiv , mai frumos ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am incercat sa selectez doar un fragment dar n-am putut. E prea frumoasa poezia in intregime.

    RăspundețiȘtergere