vineri, 30 iulie 2010

Regasindu-ma in tine

Regăsindu-mă în tine

Căutându-te de la o vreme,
 Mi s-a facut iar dor de mine
Căci nu mai ştiu cum altfel
Ţi-aş spune că simt la fel
Ca şi tine un apus de soare
Un cântec,o briză de mare





Şi poate mă caut pe mine
Atunci când mă uit la tine
Plâng şi eu ca toţi oamenii
Dacă muzica usucă crinii
Şi când mă ciupesc demonii

Da…şi ştiu când subit să mă opresc
Atunci când doar de iubire ameţesc
În afara mea,în afara ta-adormirea
Aripi negre nu adâncesc întunecimea

Sunt ceea ce vreau ca tu să-mi fii
Florile de pe câmp n-au biografii
Doar fluturii se încred-n filozofii
Când norul nu-şi mai spală fiii

Mereu trupul-mi va răsădi durerea
Căci altfel cum aş mai simţi fericirea
Te vreau pe tine învolburat mereu

Să fim în acelaşi gând doar tu şi eu…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu